בלוך: "אם יהיה גוש חרדי – הוא יפסיד את ההזדמנות להיות חלק"

    איתי גדסי 1 Comment on בלוך: "אם יהיה גוש חרדי – הוא יפסיד את ההזדמנות להיות חלק"

    "אני לא הולכת לוותר על הנציגים החרדים בעירייה, יש להם המון ניסיון חשוב בהנהלת העיר" כך אמרה היום ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך. עוד הוסיפה בלוך: "כל נציג ציבור אצלי ישרת את כולם ללא כל הבדל, אלא יהיה בבית שמש דאגה לאנ"ש" | האזינו לראיון

    פעילי בלוך צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המנצחת הגדולה של העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, התראיינה היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בלוך שוחחה על החזון שלה לעיר, יחסי חרדים חילונים והגוש החרדי המתוכנן נגדה.

    לא ניצחתי: אני לא ניצחתי שיש מנצחים יש מפסידים כאן כולם הרוויחו. אנחנו בענייני השינוי שהתושבים רוצים ומעוניינים.

    חווינו שבוע מרגש, אני רוצה להחמיא לראש העיר משה אבוטבול שהתנהל באצילות 10 שנים בשבתו על כסא ראש העיר. יש חגיגה מאוד גדולה בציבור החרדי והחילוני בבית שמש של לקיחות אחריות על העתיד.

    יחסי חרדים-חילונים בעיר: אני אומרת מהיום הראשון, סוגיית חרדים חילונים עברה מהעולם אני רוצה לדבר עם בני אדם. שנדבר בשפה הזאת כל המתחים יורדים. לא משנה מאיפה אתה, כל המחלוקות כך נעלמות. אני מעלימה את הקצוות.

    הגוש החרדי: אני באתי לשרת את תושבי בית שמש, אני אתן את השירות המלא לתושבים. אני קוראת כלל המפלגות בואו תהיו חלק תשפיעו. מי שבחור להיות שותף מוזמן. התושב יקבל שירות באם הנציג שלו יהיה איתו ואם לא.

    עוד הוסיפה בלוך: אני ראש עיר ונבחרתי ואני אעשה את המקסימום בשביל העיר. אני מזמינה את כל הנציגים החרדיים. אם הם בוחרים לשבת בבית בגלל תפקיד כזה או אחר זאת החמצה שלו. מי שיבחר זאת תהיה בחירה אישית שלו.

    חלוקת תיקים: עם כל הכבוד לראש עיר, היא לא יכולה למלאות את כל התפקידים. הדיון כאן הוא על תפיסת עולם, ועל החזון של העיר ועל הרוח שאני רוצה להכניס מבחינתי אם אצה ממונה חינוך או רווחה חרדי או חילוני, צריך לתת שירות לכולם. יש לנציגים החרדים הרבה ניסיון וצריך אותם בהנהגה.

    שינוי שיח: אנחנו נשנה את השיח חמישים אחוז חרדים וחמישים חילוניים, אני מתייחס אליך כשותף שווה. תנו לי את ההזדמנות להוכיח את זה. אני הולכת להקים אזור תעשייה בעיר זה רלוונטי בין חרדים לחילונים. אם יהיה מכרז בעירייה זה לא משנה אם אתה חובש כיפה או לא. אני קוראת לכלל הנציגים בעיר הם יתנו שירות לכולם. נגמר הסיפור לדאוג לאנ"ש.

    היה לי מפגש עם הפעילים החרדים שלי, אמרתי להם שחלק מהמשימה שלי היא לגרום שחרדיות זה דבר שפוי שלא יחשבו שכל חרדי הוא יורק ולא איכותי. יש כאן קידוש ה' גדול.

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לעליזה בלוך!